1. Sklep www.sportowestyle.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.sportowestyle.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.sportowestyle.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
4.1. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
4.2. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
4.3. Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (Dz.U. 2016 poz. 1823),
4.4. Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
1. FORMULARZ
REJESTRACJI – formularz dostępny
na stronie internetowej www.sportowestyle.pl umożliwiający utworzenie Konta.
2. FORMULARZ
ZAMÓWIENIA – formularz dostępny
na stronie internetowej www. sportowestyle.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
3. KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł
Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
4. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą
czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową.
5. PRZEDSIĘBIORCA
- osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka
organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną,
prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
6. KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz
hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym
gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
7. NEWSLETTER
-Usługa Elektroniczna pozwalająca
Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę
adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy, dotyczących
Sklepu oraz dostępnych w nim Produktów.
8. CZAT – Usługa
Elektroniczna udostępniona Usługobiorcom przez umożliwiająca prowadzenie rozmów
między Usługobiorcami, a Usługodawcą za pośrednictwem Messengera.
9. PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa,
będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
10. REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu.
11. SKLEP - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod
adresem www.sportowestyle.pl.
12. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA
–Marcin
Wysocki wykonujący działalność gospodarczą pod firmą WYSOCKI MARCIN FIRMA EMWU
SPORT wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw
gospodarki, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Karpielówka 14/2, 34-511 Kościelisko,
NIP: 7361560468, REGON:120757397, adres poczty elektronicznej (e-mail): sklep@emwu-sport.pl, numer telefonu:
538 445 663.
13. SYSTEM
OPINII -Usługa Elektroniczna
udostępniona Klientom przez Usługodawcę, umożliwiająca zamieszczanie opinii
dotyczących Produktów.
14. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między
Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
15. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez
Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
16. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka
organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje
zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
17. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę
zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
18. CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych,
którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.
1. Sklep www.sportowestyle.pl prowadzi sprzedaż
detaliczną oraz hurtową Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
2. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne
z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
3. Informacje znajdujące się na stronach
internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient,
składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach
podanych w jego opisie.
4. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej
Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w
tym podatek VAT. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
5. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest
wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie
niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do
poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
6. Sprzedawca w sposób jednoznaczny informuje
Klientów o Cenach jednostkowych oraz promocjach i obniżkach Cen Produktów. Obok
informacji o obniżce Produktu, Sprzedawca uwidacznia najniższą Cenę tego
Produktu, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a
jeśli Produkt jest oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni –
Sprzedawca uwidacznia najniższą Cenę Produktu, która obowiązywała w okresie od
dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do sprzedaży do dnia wprowadzenia
obniżki.
7. Zamówienia można składać:
7.1 poprzez witrynę
internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.sportowestyle.pl) – 24
godziny na dobę przez cały rok,
8. W celu złożenia Zamówienia, Klient nie ma
obowiązku rejestracji Konta w Sklepie.
9. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez
Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w
czasie składania Zamówienia.
10. Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku
do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od 09:00 do 17:00 w dni robocze.
Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 18:00, w soboty, niedziele oraz
święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
11. Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają
limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności
ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.
1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 6 oraz 8 Regulaminu.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
4. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
4.1. potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
4.2. formularz odstąpienia od umowy,
4.3. niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
5. Po weryfikacji Zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza przejęcie Zamówienia do realizacji, poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji, powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem.
6. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 5 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
7. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura VAT), który będzie dołączany do Produktu i/lub wysyłany pocztą elektroniczna na adres mailowy Klienta podany w Formularzu Zamówienia.
1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
1.1. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
1.2. płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności,
1.3. płatność przy odbiorze u dostawcy tj. za tzw. pobraniem.
2. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 91 1140 2017 0000 4602 1301 3403(Bank Mbank S.A.)WYSOCKI MARCIN FIRMA EMWU SPORT, ul. Karpielówka 14/2, 34-511 Kościelisko, NIP:7361560468. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
Zamówione produkty są zarezerwowane do 48h od dokonania zakupu, po tym czasie produkty mogą nie być już dostępne.
3. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
4. W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych adresowych. Klient jest zobowiązany do zapłaty za Zamówienie i odebranie Produktu od dostawcy.
5. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 1 dnia roboczego od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
6. W przypadku wyboru płatności opisanych w pkt 1.1 oraz 1.2 niniejszego paragrafu, Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
1. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
2. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
2.1. Czas kompletowania Produktów wynosi 1 dzień roboczy od momentu:
a) zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy albo
b) pozytywnej autoryzacji transakcji przez elektroniczny system płatności lub
c) przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę w przypadku wyboru zapłaty za pobraniem.
2.2. Dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. do 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
3. Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
4. Zakupione w Sklepie Produkty Klient może odebrać osobiście po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym.
1. Reklamacja
z tytułu gwarancji.
1.1. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają
gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
1.2. okres gwarancji dla Produktów wynosi 24 miesięcy i
jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta,
1.3. dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej
jest karta gwarancyjna lub dowód zakupu,
1.4. dane gwaranta, szczegółowe informacje na temat towarów
objętych gwarancją, dane dotyczące okresu trwania i warunków gwarancji, a także
uprawnień przysługujących Klientowi z tytułu gwarancji - zawiera karta
gwarancyjna dołączona do Produktu lub udostępniona na stronie Sklepu,
1.5. gwarancja nie wyłącza uprawnień Konsumenta oraz
podmiotu, o którym mowa w § 10 Regulaminu, z tytułu niezgodności Produktu z
Umową Sprzedaży określonych w ustawie o prawach konsumenta, które przysługują
Konsumentowi oraz podmiotowi, o którym mowa w § 10 z mocy prawa.
2. Reklamacja z tytułu rękojmii.
2.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy
wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10
Regulaminu, z tytułu braku zgodności Produktu z umową, są określone w ustawie o
prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
2.2. podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy
wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, o którym mowa w § 9, z tytułu rękojmi są
określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
2.3. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta
będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, za brak
zgodności Produktu z umową, istniejący w chwili dostarczenia Produktu i
ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu
określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy,
2.4. zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz
zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres: sklep@sportowestyle.pl lub pisemnie na adres: ul. Handlowa 2/3, 34-480 Jabłonka,
2.5. w powyższej wiadomości w formie pisemnej lub
elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących
przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia
nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i
przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
2.6. dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu
z umową, Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu mają obowiązek
udostępnić Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na
swój koszt,
2.7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,
2.8. W przypadku reklamacji Klienta będącego
Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu – nierozpatrzenie
reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej
uwzględnieniem,
2.9. Klient może żądać w
pierwszej kolejności wymiany lub naprawienia Produktu przez Sprzedawcę.
Obniżenia ceny oraz odstąpienia od umowy Klient może żądać wyłącznie w
określonych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. przypadkach
(m.in. w przypadku, gdy niezgodność towaru z umową jest istotna, gdy Sprzedawca
odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową czy w przypadku, gdy brak
zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że sprzedawca próbował
doprowadzić towar do zgodności z umową),
2.10.
w
związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o
którym mowa w § 10 Regulaminu, Sprzedawca odpowiednio:
a)
pokrywa
koszty wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu,
b)
pokrywa
koszty naprawy oraz ponownego dostarczenia Produktu,
c)
obniża cenę
Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z
umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi lub
podmiotowi, o którym mowa w § 10 wartość obniżonej ceny najpóźniej w
terminie 14 dni od otrzymania uprawnionego oświadczenia tego Konsumenta lub
podmiotu, o którym mowa w § 10 o obniżeniu ceny,
d)
w przypadku
uprawnionego odstąpienia od umowy przez Konsumenta lub podmiot, o którym mowa w
§ 10 – zwraca im cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania
zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy,
Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 zobowiązany jest niezwłocznie
zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy,
2.11.
odpowiedź na
reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np.
wiadomość mailowa lub SMS.
1. Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie
Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, który zawarł umowę
na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne
oświadczenie w terminie 30 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego
przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest
uważana za niezawartą, a Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu
mają obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej
przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 7 dni od dnia,
w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze
Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy
dokonać zwrotu Produktu na adres: ul.
Handlowa 2/3, 34-480 Jabłonka.
4. Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10
Regulaminu, ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące
wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, chyba że Sprzedawca nie
poinformował Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 o sposobie i
terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy i wzorze formularza odstąpienia
od umowy. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów
Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, powinni obchodzić się z
Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mogliby to zrobić w
sklepie stacjonarnym.
5. Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego
paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego
dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument,
chyba że Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, wyraźnie
zgodzili się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi
kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi
niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez
Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
6. Jeżeli Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10
Regulaminu, wybrali sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób
dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu im,
poniesionych przez nich dodatkowych kosztów.
7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam
odbierze Produkt od Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 Regulaminu,
może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili
otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub podmiot, o
którym mowa w § 10 Regulaminu, dowodu jej odesłania, w zależności od tego,
które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10
Regulaminu, odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego
paragrafu, ponoszą jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
9. Termin trzydziestodniowy, w którym Konsument lub
podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, mogą odstąpić od umowy, liczy się:
9.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje
Produkt będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności - od dnia, w którym
Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu (lub wskazana przez nich
osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął Produkt w posiadanie,
9.2. dla umowy, która obejmuje wiele Produktów które są
dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie
ostatniego Produktu, jego partii lub części
9.3. dla umowy polegającej na regularnym dostarczaniu
Produktu przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów,
9.4. dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.
10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość
nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 10 Regulaminu, w
wypadku Umowy Sprzedaży:
10.1 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb,
10.2 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz
dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie
można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
10.3 w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które
po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
10.4 o świadczenie usług, za które Konsument jest
zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za
wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed
rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę
utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
10.5 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz
ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
11. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje
zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą
stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
1. W niniejszym paragrafie zawarto postanowienia dotyczące wyłącznie przedsiębiorców nieobjętych ochroną wynikającą z Ustawy o prawach konsumenta, o której mowa w § 10 Regulaminu.
2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
3. Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy Sprzedaży.
4. Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do przewozu aż do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.
5. W przypadku wysłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient niebędący Konsumentem jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
6. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.
1.
Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (niniejszy
paragraf nie dotyczy spółek handlowych) jest objęty ochroną przewidzianą Ustawą
o prawach konsumenta, pod warunkiem, że umowa, którą zawiera ze Sprzedawcą jest
bezpośrednio związana z jego działalnością gospodarczą, ale z treści tej umowy
wynika, że nie ma ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w
szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej.
2.
Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w pkt 1
niniejszego paragrafu jest objęta ochroną wyłącznie w zakresie:
2.1. niedozwolonych
postanowień umownych,
2.2. odpowiedzialności z
tytułu braku zgodności Produktu z umową,
2.3. prawa odstąpienia od
umowy zawartej na odległość,
2.4. zasad dotyczących umowy
o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.
3.
Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu traci
uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa Sprzedaży,
którą zawarł ze Sprzedawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany
na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w
szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.
4.
Przedsiębiorcy, o których mowa w pkt 1
niniejszego paragrafu nie są objęci ochroną instytucjonalną zapewnioną dla
Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta jak również Prezesa
UOKiK.
1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu
korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
1.1. zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
1.2. prowadzenie Konta w Sklepie,
1.3. System Opinii,
1.4. Newsletter,
1.5. Czat.
2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz
Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie
internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część
Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
1.
Świadczenie
Usług Elektronicznych określonych w § 11 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę
jest nieodpłatne.
2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
2.1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej
na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony
i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego
składania przez Usługobiorcę,
2.2. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej
polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony.
Zawarcie umowy następuje w chwili wysłania przez Usługobiorcę uzupełnionego
Formularza Rejestracji,
2.3. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej
polegającej na korzystaniu z Systemu Opinii zawierana jest na czas oznaczony i
ulega rozwiązaniu z chwilą zamieszczenia opinii albo zaprzestania korzystania z
tej Usługi przez Usługobiorcę,
2.4. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej
polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony,
2.5. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej
polegającej na korzystaniu z Czatu zawierana jest na czas oznaczony i ulega
rozwiązaniu z chwilą zaprzestania korzystania z tej Usługi przez Usługobiorcę.
3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z
systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
3.1.
komputer (lub
urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
3.2.
dostęp do
poczty elektronicznej,
3.3.
przeglądarka
internetowa,
3.4.
włączenie w
przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze
Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze
poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania
danych zgodnych ze stanem faktycznym.
6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści
o charakterze bezprawnym.
1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@emwu-sport.pl.
2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
1.1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (prowadzenie Konta, Newsletter).
1.2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@emwu-sport.pl
1.3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
1.4. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.sportowestyle.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 15 pkt3 oraz elementów zamieszczanych przez Usługobiorców, wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia majątkowych praw autorskich lub dozwolonego użytku)są własnością Marcina Wysockiego wykonującego działalność gospodarczą pod firmą WYSOCKI MARCIN FIRMA EMWU SPORT, ul. Karpielówka 14/2, 34-511 Kościelisko, NIP: 7361560468, REGON: 120757397. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.sportowestyle.pl, bez zgody Usługodawcy.
2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.sportowestyle.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
3. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.sportowestyle.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.sportowestyle.pl użyte są w celach informacyjnych.
1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
4. Sądowe rozstrzyganie sporów:
4.1. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §10 Regulaminu, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
4.2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem, o którym mowa w §9 Regulaminu, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
5. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
6. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.